rumpkulla avslöjar

Vissa människor sprider lycka vart de än går. Andra gör det när de går.

Nu är jag tillbaka

Kategori: Allmänt

Vi får dock se för hur länge, men jag är här nu iallafall. På min favoritdag - S Ö N D A G (iallafall när jag är ledig är de min favorit)

Vi ska snart åka iväg och veckohandla. Vår nya grej, dels för att alltid ha färskt hemma, dels för ekonomi och för att ha koll på att man inte köper för mycket. 

Här har ni veckans matschema:
Söndag: Lasagne
Måndag: Restaurang
Tisdag: Kött med ugnsstekta grönsaker och guacamole
Onsdag: Asiatisk lax
Torsdag: Rester
Fredag: Quornsallad
Lördag: Restaurang
Söndag: Korvstroganoff

A har valt söndagarna och jag resten av måltiderna som ska lagas. Jag gillar att vi gör matschema tillsammans, även om han är en riktig Svensson som vill ha husmanskost och sånt - tycker om honom ändå. 

(everyday meal om han fick bestämma)

Imorgon kör vi även igång med träning igen och första veckan är planerad och klar - inte en dag för tidigt. 

Kommentera inlägget här: